- Final five
- Senzomotorička igraonica
- Sportsko znanje.com
- Aktivna pošteda
- Međunarodni projekt: Pjevaj, sviraj pleši, u čemu smo najbolji
Projekti su sa svojim ciljevima i namjenama uvedeni u kurikulum OŠ Luka Sesvete početkom nastavne godine i provode se sukladno svojim posebnostima i potrebama učenika.
Final five je projekt putem kojeg učenici provode međurazredna natjecanja u završnom dijelu sata, a koji su svojom strukturom jednostavni i zanimljivi za provedbu. Na kraju školske godine dobiva se ukupan poredak, od najuspješnijeg razrednog odjela do onog posljednjeg.
Senzomotorička igraonica podrazumijeva prostor i opremu koja je prvenstveno na pomoć učenicima u vidu razvijanja preciznije senzomotorike, ali i specifičnih vježbi jačanja, disanja, percepcije i koncentracije.
Sportsko znanje.com je također projekt međurazrednog natjecanja, usko vezan uz teorijska sportska znanja koja učenici stječu tijekom učenja novih sportskih sadržaja ili projekata na međunarodnoj razini.
Aktivna pošteda podrazumijeva sadržaje nižeg intenziteta koje mogu provoditi učenici koji zbog zdravstveno-organizacijskih razloga ne sudjeluju aktivno u nastavnom procesu. Kroz specifične aktivnosti tijekom sata, učenici usavršavaju svoje perceptivne i memorijske kapacitete, potrebne za daljnji rad i akademske uspjehe.
Međunarodni projekt: pjevaj, sviraj, pleši, u čemu smo najbolji – kako i sam naziv govori, u sportskome smislu podrazumijeva ples kojega učenici izvode uz glazbenu pratnju. Plesovi su tijekom vremena obuhvatili narodne i društvene plesove kroz koje su učenici prikazali svoja znanja i vještine. Projekt se provodi u korelaciji s glazbenom kulturom i učiteljicom Anom Ostojić i Nedom Perdija te njemačkim jezikom i učiteljicom Gordanom Matolek Veselić. U sklopu glazbene kulture, uspješno surađujemo s OŠ Sesvetska Sopnica i učiteljem Domagojem Brlečićem. U našoj školi u projektu sudjeluju učenici 5., 6., 7. i 8.r te učitelji tjelesne i zdravstvene kulture Đina Brlečić, učiteljica izvrsna savjetnica i Lucas Šaravanja, učitelj mentor.














